Uteritt

I onsdags var det uteritt på lektionen! Grymt kul då jag fick rida en häst jag intre ridit på typ två år: Clover :)

Vi var bara 7 st + ridläraren så lagom många. Jag red näst sist med Amanda bakom mig, haha grymt kul, Polly körde sina egna race ;) Skritt och trav i skogen på "vanliga" rundan. Haha,gjorde så ont att rida honom i början. Han är så grymt skummpig så det finns inte... Helt motsattsen mot mjuka Druttsson X) Tycker synd om honom, men till slut vande jag mig.
Clover blev rädd för en frisbeegolfare också i skogen,haha...

Sedan red vi in i padocken och galopperade i båda varven på en stor volt i hörnet närmast hagarna,ångrar att jag inte stod upp i galoppen. Det kan inte ha sett vackert ut.
Jag brukar inte gilla uteritter, har varit med om en del grejer... Men denna var grymt kul, bästa på länge! :D
Bild kommer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0