Nya chaps

Min stora besvikelse blev att ridstövlarna jag tänkt köpa inte passade alls. De var väldigt sköna i skon, men skaften var typ ett halvt ben bredare än mina ben så det skulle aldrig gå. Riktigt synd :(

Men då kollade jag på chaps istället och hittade dessa för ett bra pris :) Vi tittade även på nya ridskor (som också ska köpas, jag tänker inte rida i mina stallskor mer...) men kom sedan på att vi har pengar innestående på Glada så där kommer jag någon dag köpa skorna.

Min plan från början var att blinga ristövlarna. Så då tänkte jag att jag testar att blinga chapsen med!
Tycks? :)




Kommentarer
Postat av: Cissi :)

det blev faktist riktigt snyggt men det är väl på utsidan som bliing blinget sitter va?

2012-03-14 @ 09:15:58
URL: http://hunddagboken.bloggplatsen.se
Postat av: Amanda

Jag har ju köpt en ny ridväst !:D vi kommer vara så snygga på onsadg :p hahah nee vi i våran grupp är ju redan snyggast hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahha :P

2012-03-14 @ 13:42:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0