Strömsholm nästa!

Idag åker jag till Strömsholm med Carro och Cissi, jag måste verkligen ha en hästdag på Strömsholm. Annars överlever jag inte iår! Har en del saker som ska shoppas, vill titta på några hoppklasser och sedan spana in tävlingsplatsen inför helgen.

 

Imorgon och på Söndag (Lör-Sön) Blir det heldagar för mig på Strömsholm. 8-18 kommer jag vara där med kaninerna, msvdebut m.m Kommer bli riktigt kul att tävla med kaninerna där, inget slår Strömsholm.

 

Så ni som åker till Strömsholm - Kom till kaninhoppningen som ligger mittemot showbanan. Där kaniner hoppar upp till 50 cm högt och 80 cm brett i den högsta klassen. Väldigt roligt att se på :)

 

Mer bloggning på måndag, idag är det packning och Strömsholm som gäller!

Mina packlista inför helgen...
Hörs!

Kommentarer
Postat av: ttheresebjörkman, :)

Hej!

Vad ska du hitta på i helgen?:)

2012-06-08 @ 14:30:40
URL: http://ttheresebjorkman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0