Shopping!

Allroundschabrak Legacy Gold Medal









Nu har jag äntligen fått hem mitt schabrak! Blir perfekt att ha på LM och liknande och även på någon lektion :)
Har också "våffelvävd bomull" som jag både har hört ris och ros om, så det blir intressant och se hur det fungerar. Skönt att det inte blir svättfläckar ivarefall!
(färgerna är orättvisa på bilderna,mycket snyggare i verkligheten)

65 kr behövde jag bara betala för det här schabraket. Man tjänar på att samla stämplar haha ;)

Så jag hoppas det här schabraket blir snyggt, jag älskar det!


Kommentarer
Postat av: a l e x a n d r a

snyggt!!:D

sv; jo det har jag hehe, men min hjälm är så jäkla varm så skulle vela ha en "lätt-vikts" hjälm:D

2012-04-12 @ 19:15:41
URL: http://hamreryttarna.blogg.se/
Postat av: Emma - Tanneryttarna

Fint, funderar på att köpa detta till medryttarhästen min :D



Söt blogg du har också!

2012-05-01 @ 18:10:17
URL: http://tanneryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0